Allen, <\/P>
Ik gebruik Power Automate om een deel van de workflow van een project te automatiseren. Helaas loop ik tegen problemen aan en faalt mijn Flow. <\/P>
Dit is het doel: een gebruiker werkt een attribuut bij in een ArcOnline gehoste feature layer. Wanneer dat attribuut wordt gewijzigd naar een bepaalde waarde, moeten we die feature (polygoon en enkele attributen) kopiëren naar een andere gehoste feature layer.<\/P>
Ik heb screenshots van mijn huidige Flow bijgevoegd, maar ik heb problemen met het kopiëren van de polygoon. Ik kan de attributen wel kopiëren: wat er gebeurt is dat er een attribuutrecord wordt aangemaakt, maar er is geen geometrie aan gekoppeld. Ik denk dat het allemaal te maken heeft met het "Geometry" attribuut in "Create a record in a feature layer," maar ik kan niet achterhalen wat ik daar moet invullen. Ik heb allerlei combinaties geprobeerd. Wat doe ik verkeerd? Nog een opmerking: ik heb het conditiegedeelte van de Flow dat het attribuut en de waarde identificeert die het kopiëren van het record moet activeren nog niet toegevoegd (ik wil eerst dat het kopiëren van de geometrie werkt!).<\/P>
@SeanKMcGinnis<\/a> <\/P>@AnthonyLatini<\/a> <\/P>