Ik heb verschillende mosaic datasets met beeldmateriaal dat is opgeslagen in AWS S3. Voorheen hadden we al ons beeldmateriaal op één locatie binnen de bucket (bijv.: '\/vsis3\/orthoimagery'). Ik heb het beeldmateriaal binnen de bucket opnieuw georganiseerd zodat elk jaar beeldmateriaal in zijn eigen "map" staat (bijv.: '\/vsis3\/orthoimagery\/2020', '\/vsis3\/orthoimagery\/2021', enzovoort). De ingesloten paden zijn oorspronkelijk gemaakt met OptimizeRasters<\/A>. Ik probeer de paden in de mosaic datasets bij te werken met behulp van de MDTools<\/A> 'replace' functie. Ik heb meerdere variaties geprobeerd voor de parameter '--oldpath', maar het werkt niet om de records succesvol bij te werken. De syntaxis die ik momenteel gebruik is:mdtools.exe --MD="Z:\\sde_connection\\orthos_2022_4band_deflate" --replace_paths --oldpath="\/vsis3\/orthoimagery-program\/tiles\/2022\/cogs\/deflate" --newpath="\/vsis3\/orthoimagery-program\/tiles\/2022\/cogs\/4-band-deflate"<\/EM><\/P><\/span><\/P> <\/P> <\/P>Ik waardeer het enorm als iemand inzicht kan geven waarom dit niet werkt (het opnieuw opbouwen hiervan wordt geen pretje!).<\/P> <\/P>@GuenterDoerffel<\/a> @AbhijitDoshi<\/a> <\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.