Hallo. Ik probeer de attribuutgegevens van een hosted feature layer in Excel te bewerken met behulp van de ArcGIS for Excel-extensie. Bewerken, editor tracking en exporteren zijn allemaal ingeschakeld op de hosted feature layer.<\/P>
Bij het eerste openen van Excel om de gegevens te bewerken, worden de bewerkingen opgeslagen en verschijnen ze zoals verwacht op het portal.<\/P>
Maar bij het opnieuw openen van het Excel-bestand om extra bewerkingen uit te voeren, krijg ik deze fouten: <\/P>
<\/span><\/P>
<\/span><\/P>De vorige bewerkingen zijn er nog, maar Excel dwingt me om op te slaan als een nieuw bestand wanneer ik probeer te sluiten. Hierdoor kan ik hetzelfde Excel-bestand niet blijven bijwerken wanneer ik bewerkingen wil uitvoeren. Ik moet aan het einde van elke bewerksessie opslaan als een nieuw bestand, wat problematisch is voor mijn eindgebruikers. <\/P>Na wat experimenteren realiseerde ik me dat dit een probleem is met de specifieke feature layer die ik probeer te bewerken, omdat ik deze fouten niet tegenkom bij andere hosted feature layers.<\/P>Weet iemand mogelijke oorzaken voor deze fouten? Kan het een probleem zijn met de tekenlimiet per cel in Excel? Ik heb enkele tekstvelden met hoge tekenlimieten. Deze dataset is ook erg groot, met meer dan 1.110 features en 30 velden. Extra info: ik gebruik Portal 11.2.<\/P> <\/P>