Hallo - <\/P>
Ik gebruik Power Automate voor behoorlijk wat automatisering met Survey123\/ArcGIS Online en ik ben een beetje gefrustreerd over de actie "Maak rapport aan". Ik heb een bericht ontvangen dat de flow is mislukt en het lijkt erop dat de uiteindelijke oorzaak zich voordoet binnen de stap "Maak rapport aan" van mijn flow, omdat ik "Ontbrekende vereiste parameters: \"token\"" ontvang.<\/P>
Onder mijn Verbindingsopties in Power Automate zie ik dat mijn Survey123-verbinding de status Verbonden heeft, maar de actie "Maak rapport aan" faalt nog steeds vanwege inloggegevens. Ik weet dat als ik de flow bewerk, ik naar de stap "Maak rapport aan" kan gaan, op de ...<\/STRONG>-optie in de bovenhoek kan klikken en +Nieuwe verbinding toevoegen kan selecteren, maar ik weet ook dat dit een nieuwe/tweede Survey123-verbinding zal creëren onder mijn lijst met Verbindingen, wat ik echt niet wil omdat het een totale nachtmerrie wordt om verbindingen te beheren als je er veel hebt voor hetzelfde doel. <\/P>Zijn er haalbare oplossingen of strategieën voor dit probleem? Zijn er plannen om de actie "Maak rapport aan" te verbeteren zodat het daadwerkelijk een bruikbaar en betrouwbaar hulpmiddel is (wat het naar mijn mening momenteel absoluut niet is)? <\/P>Mijn organisatie gebruikt ArcGIS Online, dus het verlengen van de tokenlevensduur lijkt geen optie te zijn (ik kan het niet vinden onder Organisatie-instellingen).<\/P>Dit is ook geplaatst in de Survey123-community - hier<\/A>.<\/P>Dank u,<\/P>