Beste allen,
Goedemiddag.
Ik heb een laag gemaakt met ingeschakelde tijdseigenschappen in ArcGIS Pro. De laag bevat slechts 4 unieke tijden (2010, 2013, 2016 en 2020). Ik heb de optie ingeschakeld in het tijdsinterval om "Weergeven met unieke tijden binnen de gegevens", en de tijdlijn werkte heel goed door alleen de vier jaren te tonen waar de gegevens naar verwijzen. Het project met de tijdinstellingen voor de betreffende laag is opgeslagen in ArcGIS Pro.

Toen ik het ArcGIS-project als een Web Layer publiceerde in ArcGIS Pro, nam de laag de tijdseigenschappen over, maar de tijdlijn toont niet alleen de 4 tijdsintervallen binnen de laag zoals in het originele project. Andere jaren worden op de strook weergegeven. Ik wil dat alleen de jaren 2010, 2013, 2016 en 2020 verschijnen in de Tijdlijn. Ik heb al geprobeerd dit te wijzigen in de tijdinstellingenopties van de laag in de WebMap, maar er zijn niet veel opties en er is niet dezelfde optie als in de ArcGIS Pro-versie om alleen unieke tijden binnen de gegevens te tonen. Ik heb een project gemaakt in Experience Builder met dezelfde WebMap, maar het tijdlijn-widget heeft hetzelfde probleem en toont naast de 4 jaren die getoond zouden moeten worden ook andere jaren op de strook.
Bovendien zou ik ook graag de datum en tijd bovenaan de Tijdlijn willen verwijderen: 1/1/2010 12:00:00 AM - 1/10/2012 7:15:15 AM

Is er een manier om dezelfde tijdconfiguratie en dezelfde tijdlijn te behouden die alleen de jaren toont die betrekking hebben op de gegevens? Of is er een manier om de Tijdlijn te bewerken zodat deze alleen de jaren toont die bestaan in de attributen van de laag?
Bedankt,
Renata