Ik ben van plan om ArcGIS voor Excel beschikbaar te maken binnen mijn organisatie. Ik denk dat slechts een klein aantal gebruikers kaarten zal maken in Excel, en de meerderheid gewoon kaarten zal gebruiken die door anderen zijn gemaakt. We hebben niet voor iedereen ArcGIS Online-accounts, dus de meeste kaarten zullen gegevens tonen uit het Excel-werkblad en publiek beschikbare Living Atlas-gegevens.<\/P>
Dus, de meeste gebruikers zullen Excel-bestanden ontvangen met vooraf geconfigureerde kaarten, en ik wil dat Excel opent en de kaart de relevante gegevens toont. Echter, als de gebruiker de add-in nog niet eerder heeft gebruikt, moeten ze bij het openen van het Excel-bestand door de startschermen gaan voordat de kaart met de gegevens verschijnt:<\/P>
<\/span><\/P>Dit voegt geen waarde toe voor die gebruikers en zal leiden tot verwarring\/vragen, dus mijn verzoek is om een optie te hebben om deze schermen uit te schakelen.<\/P>Ik weet niet of dit verschil maakt voor een mogelijke oplossing, maar ik ben van plan om ArcGIS voor Excel beschikbaar te maken als een "Admin Managed" add-in:<\/P>
<\/span><\/P>--<\/P>Ik heb eerst een bericht geplaatst in de ArcGIS for Excel Questions sectie<\/A> om te zien of dit mogelijk was. Op het moment van schrijven had ik nog geen definitief antwoord ontvangen, maar het leek er niet op, vandaar deze suggestie in de Ideas sectie.<\/P>Dank u.<\/P>
<\/P>