Hallo Imagery and Remote Sensing community, ik heb een vraag over Site Scan. Ik probeer een oppervlak geladen in LandXML-formaat te overlappen met de hoogteproducten die zijn gegenereerd in Site Scan zoals aangegeven in de Cut/Fill tool documentatie (https://support.esri.com/en-us/knowledge-base/how-to-use-cutfill-measurements-in-site-scan-manager-fo-000023065#:~:text=All%20elevated%20areas%20above%20the,including%20construction%20and%20scientific%20analysis.), maar wanneer ik het oppervlak laad, verschijnt het als volgt:<\/SPAN><\/P><\/span><\/P>maar bij het selecteren ervan als vergelijkingsoppervlak, staat het me niet toe om de doorsnede te maken met behulp van de Cut/Fill tool:<\/P><\/span><\/P>Is er een workflow of kunt u mij vertellen welke kenmerken het oppervlak in LandXML-formaat moet hebben om de doorsnede uit te voeren?<\/P> <\/P>
Hi @cdanielvarons, We've had occasional reports of challenges with the Cut/Fill functionality in Site Scan when comparing to a LandXML. Please try again, it should be resolved now. Let us know if you encounter this again, preferably on the Site Scan Questions board.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.