Hallo allemaal!Ik heb net @SeanKMcGinnis<\/a> zijn blogbericht gelezen: Ruimtelijke samenwerking mogelijk maken met ArcGIS voor Teams (esri.com)<\/A>Er is één concept in het bijzonder waar ik graag meer over zou willen horen - machtigingen instellen voor kijkers van de informatie binnen Teams en hoe dat zou kunnen gebeuren in ArcGIS Enterprise. Misschien ga ik te ver vooruit met mijn gedachten als ik dit lees....<\/P>Door gebruik te maken van de Teams-kanaalconstructie kunnen gebruikers worden toegevoegd aan teams of kanalen op basis van hun rollen en verantwoordelijkheden. Deze structuur benut ook het ArcGIS-deelmodel om toegang te krijgen tot gegevens en informatieproducten die relevant zijn voor hun operationele functies.<\/P><\/BLOCKQUOTE>Betekent dit dat we gebruikers kunnen toewijzen aan Teams-kanalen en tegelijkertijd aan de juiste groepen binnen ArcGIS Portal - waardoor ze de mogelijkheid krijgen om te lezen en\/of te schrijven\/bewerken...?Nogmaals, misschien ga ik veel te ver vooruit. Elke uitleg over wat hier eigenlijk wordt gezegd zou geweldig zijn!<\/P>Bedankt,<\/P>Adam<\/P>
Door gebruik te maken van de Teams-kanaalconstructie kunnen gebruikers worden toegevoegd aan teams of kanalen op basis van hun rollen en verantwoordelijkheden. Deze structuur benut ook het ArcGIS-deelmodel om toegang te krijgen tot gegevens en informatieproducten die relevant zijn voor hun operationele functies.<\/P><\/BLOCKQUOTE>Betekent dit dat we gebruikers kunnen toewijzen aan Teams-kanalen en tegelijkertijd aan de juiste groepen binnen ArcGIS Portal - waardoor ze de mogelijkheid krijgen om te lezen en\/of te schrijven\/bewerken...?Nogmaals, misschien ga ik veel te ver vooruit. Elke uitleg over wat hier eigenlijk wordt gezegd zou geweldig zijn!<\/P>Bedankt,<\/P>Adam<\/P>
Door gebruik te maken van de Teams-kanaalconstructie kunnen gebruikers worden toegevoegd aan teams of kanalen op basis van hun rollen en verantwoordelijkheden. Deze structuur benut ook het ArcGIS-deelmodel om toegang te krijgen tot gegevens en informatieproducten die relevant zijn voor hun operationele functies.<\/P><\/BLOCKQUOTE>
Betekent dit dat we gebruikers kunnen toewijzen aan Teams-kanalen en tegelijkertijd aan de juiste groepen binnen ArcGIS Portal - waardoor ze de mogelijkheid krijgen om te lezen en\/of te schrijven\/bewerken...?Nogmaals, misschien ga ik veel te ver vooruit. Elke uitleg over wat hier eigenlijk wordt gezegd zou geweldig zijn!<\/P>
Bedankt,<\/P>
Adam<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.