https:\/\/gis.cookcountyil.gov\/imagery\/rest\/services\/CookDEM2017\/ImageServer<\/A><\/P>De workflow is vrij nauw gebaseerd op het "Basic Combined Terrain Processing" model in de Terrain Preprocessing Workflow toolbox. Ik heb de workflow slechts één of twee keer succesvol kunnen uitvoeren, anders krijg ik dezelfde foutmelding bij dezelfde stap in de workflow wanneer de Drainage Connectivity Characterization tool wordt uitgevoerd. Dit is de foutmelding van het huidige gebied dat ik probeer te verwerken:<\/P>
Genereren van de definitieve drainageverbinding tussen verzonken drainagegebieden voor 4222 drainagegrenslijnen. (dt= 539s)<\/P>
System.Runtime.InteropServices.COMException (0x80041055): De cursor is ongeldig gemaakt omdat de bewerkingsbewerking is gestopt.<\/P>
bij ESRI.ArcGIS.Geodatabase.IFeatureCursor.UpdateFeature(IFeature Object)<\/P>
bij ESRI.APWR.ApHydro.ArcHydroOp.DrainageConnectivityCharacterization(ApLayers apLayers, Int32 debug, ITrackCancel& trackcancel, IGPMessages& messages, String& exMessage, Int32 maxInputFeaturesToProcess, Int32 FishNetRowColumnCountDivider) in C:\Build_Az\2\s\ArcHydroTools\src\ApHydro\ArcHydroOp.vb:regel 21258<\/P>
Mislukt om uit te voeren (DrainageConnectivityCharacterization).<\/P>
Mislukt op do 28 sep 00:32:03 2023 (Verstreken tijd: 9 minuten 1 seconde)<\/P>
Is er iets in deze foutmelding dat kan aangeven wat het probleem is?<\/P>