<\/HEAD>
Hallo iedereen.<\/P>
<\/P>
Ik werk nu al 3 dagen aan een Arc Hydro-project, waarbij ik probeer kleine stroomgebieden af te bakenen vanaf ongeveer 60 uitlaatpunten voor een schoolproject. Ik heb een behoorlijke hoeveelheid terreinvoorverwerking gedaan - stroomdefinitie -> stroomsegmentatie -> Catchment Grid Delineation -> Catchment Polygons -> Drainage Line Processing, en ik ben van plan om adjoint catchments te gebruiken en daarna de batch watershed tool. Tot nu toe werkte alles totdat ik bij adjoint catchments kwam. Ik werk vanuit een netwerk (z-drive) geodatabase, en ik heb alles opgeslagen op de lokale c-schijf zoals in andere threads, maar de fout doet zich nog steeds voor bij Adjoint Catchments. Wanneer ik Adjoint Catchments uitvoer, gebeurt er niets, de verwerking blijft maar doorgaan, en er verschijnt kort na het starten van de tool een foutmelding op de achtergrond (als een eigen venster, zie bijlage) die zegt: ESRI.APWR.Ap.Framework createpTable, -5641 System.Runtime.InteropServices.COMException(0x80004005): Fout HRESULT E_FAIL is geretourneerd vanuit een oproep naar een COM-component. En daarna nog meer fouten (zie bijlage).<\/P>
<\/P>
Ik heb geen idee wat ik moet doen, dit is een inleidende GIS-cursus, dus ik ben niet erg vertrouwd met het programma. Dit project moet heel, heel snel ingeleverd worden, dus ik heb echt hulp nodig.<\/P>
<\/P>
Bedankt voor alles.<\/P><\/BODY><\/HTML>