Ik wilde een kleine tool delen waaraan ik heb gewerkt voor mijn County. We hadden moeite om een tool te bieden voor gratis downloads van beelden aan het publiek, en waren ontevreden over de verouderde staat van onze huidige leverancier oplossing.<\/P>
Wat ik heb gemaakt is een nodejs backend die werkt met de ExportImage Rest API-functionaliteit van ImageServer om data direct te leveren. Het heeft een Javascript 4.x front-end (om veroudering en compatibiliteitsproblemen van WAB en ExB te vermijden). Het ondersteunt ook formaten (MRSID en JP2000) die AGS niet native ondersteunt.<\/P>
https:\/\/www.mymanatee.org\/gisapps\/gis\/clipzipship\/map2.html<\/A><\/P>Om de site te gebruiken, doorloop het formulier door je extent-methode te selecteren, voeg een naam en e-mail toe voor de gezipte levering en klik op verzenden.<\/P>Het formulier stuurt in feite de bounding box, url en andere attributen naar de node backend. De node backend verstuurt intern het exportimage-verzoek (om misbruik te minimaliseren), voert een Lizardtech geoencoder uit op de commandoregel om de beelden te comprimeren en worldfiles te genereren. Ten slotte pakt het alles in een zipbestand en gebruikt smtp om een e-mail voor download te verzenden.<\/P>Een eenvoudige oplossing voor een ingewikkeld probleem. Ik zou graag alle feedback ontvangen die deze community kan geven. <\/P>Bedankt voor de uitnodiging voor de Groep Tom. <\/P>-Jeff <\/P> <\/P>
Om de site te gebruiken, doorloop het formulier door je extent-methode te selecteren, voeg een naam en e-mail toe voor de gezipte levering en klik op verzenden.<\/P>
Het formulier stuurt in feite de bounding box, url en andere attributen naar de node backend. De node backend verstuurt intern het exportimage-verzoek (om misbruik te minimaliseren), voert een Lizardtech geoencoder uit op de commandoregel om de beelden te comprimeren en worldfiles te genereren. Ten slotte pakt het alles in een zipbestand en gebruikt smtp om een e-mail voor download te verzenden.<\/P>
Een eenvoudige oplossing voor een ingewikkeld probleem. Ik zou graag alle feedback ontvangen die deze community kan geven. <\/P>
Bedankt voor de uitnodiging voor de Groep Tom. <\/P>
-Jeff <\/P>
<\/P>
Hey Jeff,
Thanks for the demo today. This looks great. Great Job!
Tom
Nice... I tried it out. Very straight forward functionality, which I appreciate.
Jeff did a great job on this and it is very valuable to us. We get a lot of requests for imagery so a solution to allow requesters to self serve saves us from having to handle these requests manually. Well done Jeff.
Cool solution. I tried it and it works great. Thank you for sharing.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.