Ik heb een suggestie voor het Development Team voor het inspecteren van kaartmissies: aangezien de drone foto's maakt in de richting van het vluchtplan, zijn de foto's allemaal verschillend georiënteerd. Dit is prima voor de photogrammetry; de software weet hoe de foto's te oriënteren en aan elkaar te plakken. Het deel waar het verwarrend wordt, is wanneer je op een foto klikt en deze vergroot. De foto is nu georiënteerd met de bovenkant van de foto naar boven en niet met het Noorden naar boven gericht. Dus moet de gebruiker in zijn hoofd aanpassen en uitzoeken welke kant het noorden is. Ik zou voorstellen dat wanneer je op een foto klikt en deze vergroot, het Noorden naar boven blijft gericht. Ik weet dat je dan een foto op het scherm krijgt die naar de ene of andere kant gekanteld is, maar ik denk dat dat acceptabel zou zijn voor de gebruiker en het proces van inspecteren zou verbeteren. Misschien kan het een optieknop zijn om aan of uit te zetten. De twee voorbeeldafbeeldingen hieronder helpen dit uit te leggen. Ik denk alleen dat dit nuttig zou zijn voor foto's die recht naar beneden zijn genomen en niet onder een hoek. <\/P>
<\/span><\/P>Foto georiënteerd op camera\/vliegtuigvluchtpad.<\/P>
<\/span><\/P>Foto georiënteerd op het Noorden<\/P>Bedankt,<\/P>Cullen Chong <\/P>