<\/HEAD>
Hallo,
Ik ben heel nieuw met ArcMap, zoals deze vraag waarschijnlijk zal laten zien. Ik heb een proefaccount aangemaakt en vandaag alles gedownload. Tot nu toe is het me gelukt om de fiber-bewerking add-in te installeren en ik kan succesvol wijzigingen aanbrengen in de standaard Florida-gebaseerde voorbeeldkaart. Het probleem dat ik heb, is dat ik niet kan uitvinden hoe ik het gereedschap kan laten werken in een nieuwe aangepaste kaart die ik maak. Ik probeer shape-bestanden te gebruiken voor perceel- en weggegevens die ik van ons county GIS-kantoor heb ontvangen, en ik stel het coördinatensysteem in om overeen te komen met wat zij in het shape-bestand hebben gebruikt. Ik weet zeker dat er een proces is dat ik moet volgen om alle Fiber Editing-gegevens in mijn kaart te krijgen, maar alles wat ik online kan vinden is een artikel dat beschrijft hoe je het gdb-bestand exporteert naar een ander type gegevensbron (waarbij ik bij het proberen die instructies te volgen geen selectievakje heb voor het tonen van geavanceerde opties). Weet iemand een gids die laat zien hoe je aan de slag gaat met de Fiber Editing add-in voor ArcMap? Moet je het voorbeeldbestand gebruiken en aanpassen aan je behoeften of kun je deze gegevens op de een of andere manier importeren in een nieuw kaartbestand?
Bedankt,
Jeremy
<\/BODY><\/HTML>