Ik heb andere algemene berichten over UC gezien en hoop dat dit gepast is. Het is meer persoonlijk dan technisch.
Ik heb in het verleden een paar UCs bijgewoond en ben over het algemeen in staat geweest om eetgelegenheden te vinden die geschikt zijn voor mijn medisch noodzakelijke glutenvrije dieet (ik heb coeliakie, doe dit niet voor de lol ">😐<\/span>). De UC zelf is over het algemeen meegaand geweest, bij de Map Gallery Reception en Balboa Park; ik hoop dat dat dit jaar zo blijft en dat ik misschien zelfs kan eten bij de Public Works SIG. 🙂<\/span> Ik waardeer oprecht elke tegemoetkoming, vooral voor het Balboa Park evenement.
Wat mij meer zorgen baart is dat ik, mede door sluitingen, geen goede en recente gegevens kan vinden over restaurants in de Gas Lamp District. Een uitzondering is een maaltijdbezorgservice, die ik misschien kan gebruiken, maar dat kan problematisch zijn (het is wekelijks, ik weet niet zeker wat de capaciteit in het hotel is, enzovoort), maar ik zou echt graag ter plaatse willen dineren, met collega’s eten, dat soort dingen. Ralph's is natuurlijk een optie en ik zal daar waarschijnlijk ten minste ontbijtproducten halen. Ik weet dat veel plekken niet adverteren vanwege aansprakelijkheidszorgen. Hoe dan ook, ik zou elke <\/STRONG>hulp van wie dan ook waarderen--lokalen, recente deelnemers, mede-coeliakiepatiënten die al dingen hebben verkend, enzovoort over beschikbare opties, vooral als de locaties een goede reputatie hebben. In het ergste geval ga ik restaurants bellen (en dat ga ik waarschijnlijk toch doen) en zou graag samenwerken met anderen die dezelfde behoefte hebben.
Ik zou ook graag een seintje krijgen over de trucks (hopelijk kunnen er ten minste één of twee aan de behoefte voldoen), die de lunch zouden verzorgen. In het verleden moest ik eigenlijk van truck naar truck gaan. Gelukkig vond ik vrij vroeg een Korean BBQ tentje, en hun eten was goed, dus bleef ik daarheen gaan om te voorkomen dat ik veel tijd zou verspillen. Duimen dat ze er nog steeds bij zijn.
Ik ken de meeste manieren om dingen op te zoeken en werkbaar te maken (en zal dat zeker doen) en ben vooral geïnteresseerd in specifieke, relatief recente (ik ben sinds 2018 niet meer geweest) gegevens. Ik heb nog wat kanalen om te verkennen en zal daarmee doorgaan, maar dacht dat ik eerst de community zou raadplegen voordat ik er te ver in duik.
Dank jullie wel 😊<\/span><\/P>