Beheer eenvoudig hoe Esri met u communiceert
Esri Email
Hoeveel e-mails ontvangt u op een dag? Krijgt u e-mails die niet belangrijk voor u zijn? Het overkomt mij elke dag.
Ik kan niet al uw e-mailproblemen oplossen, maar ik kan helpen met de e-mails die u van Esri ontvangt. Wist u dat u kunt kiezen welke informatie Esri via e-mail met u deelt? Er zijn veel opties voor productmeldingen, thought leadership, nieuws, webinars, trainingen en evenementen. Er zijn ook specifieke industrieën waarvan u kunt kiezen om berichten te ontvangen.
In twee stappen kunt u de controle nemen. Volg de onderstaande gids om uw voorkeuren te bekijken en te definiëren. Door dit te doen, zorgt u ervoor dat u de informatie ontvangt die belangrijk voor u is… en niet wat dat niet is.
Stap 1:
Om te beginnen typt u in uw webbrowser "go.esri.com/subscribe" en voert u uw e-mailadres in. *Als u geen abonnementen heeft of uw cache heeft gewist, moet u het volledige "subscribe" formulier invullen.

Stap 2:
Selecteer opties voor elke categorie waarover u informatie wilt ontvangen:

Productnieuws, updates en aankondigingen geeft u een grote verscheidenheid om uit te kiezen. U kunt er één kiezen, of ze allemaal. Het is aan u om te bepalen over welke producten u meer wilt leren of up-to-date wilt blijven.
Esri Thought Leadership en Verhalen biedt drie opties. Ik ontvang graag ArcWatch, maar u kunt alle opties kiezen of geen enkele.
Onder Klantbronnen, Training en Evenementen zorg ervoor dat u "Regionale en Industriële Evenementen" selecteert. Dit zorgt ervoor dat u meldingen ontvangt over Water User Group-bijeenkomsten. Ik vind "Massive Open Online Courses" ook een goede keuze. Mijn andere favorieten? User Conference, natuurlijk! En ik blijf graag op de hoogte van Trainingsmogelijkheden.
Onder Industrienieuwsbrief en Webinars zorg ervoor dat u "Water" selecteert. Dit zorgt ervoor dat u onze Water Industry nieuwsbrief "Esri News for Water Utilities and Water Resources" ontvangt evenals meldingen over webinars. Ik raad ook aan om "State & Local Government" te selecteren.
Gedrukte publicaties en abonnementen
U kunt de gedrukte publicaties die u van Esri ontvangt beheren door de abonnementspagina FAQ's te bezoeken. Binnen de vragen vindt u antwoorden met links om wijzigingen aan te brengen. Sommige vragen worden hieronder weergegeven. Verken de pagina om meer te zien.