Hallo mede forumleden,
Ik ondervind een compatibiliteitsprobleem tussen ArcGIS voor Power BI en mijn gaming desktop [https://www.lenovo.com/ca/en/d/gaming-desktops/], en ik hoop dat iemand hier wat licht op kan werpen. Telkens wanneer ik probeer ArcGIS-kaarten of visualisaties in mijn Power BI-rapporten op mijn gaming desktop te integreren, heb ik moeite om ze correct weer te geven.
Ik heb het aanbevolen installatieproces voor ArcGIS voor Power BI gevolgd en ervoor gezorgd dat aan alle noodzakelijke vereisten is voldaan. Echter, wanneer ik probeer een ArcGIS-kaart aan mijn Power BI-rapport toe te voegen, wordt deze niet goed geladen of verschijnt er een foutmelding.
Ik heb gecontroleerd dat mijn gaming desktop voldoet aan de systeemvereisten voor zowel ArcGIS als Power BI afzonderlijk, maar het lijkt erop dat er een compatibiliteitsprobleem is tussen de twee softwarepakketten.
Als iemand een soortgelijk probleem heeft ervaren of inzichten heeft over het oplossen van compatibiliteitsproblemen tussen ArcGIS voor Power BI en een gaming desktop, zou ik uw input zeer op prijs stellen.
Alvast bedankt voor uw hulp en suggesties!