<\/HEAD>
Ik werk met SharePoint 2013 on-premise. Mijn bedrijf staat alleen toevoegingen van 3rd party applicaties toe die onder het app model vallen. Full trust is geen optie, wat betekent dat de server-side installatie van ESRI Maps niet zal werken. Mijn beheerder wees mij erop dat ESRI een SharePoint Online installatie aanbiedt die kan worden gedownload en geïnstalleerd in de app store voor degenen met cloud-hosted SharePoint omgevingen. Hij gaf aan dat dit op zich al bewijs is dat er een app model versie bestaat, in tegenstelling tot wat wordt gecommuniceerd, en dat een ESRI Maps web part installatie niet zou moeten vereisen dat code wordt geïntegreerd op de SharePoint server. Hij gaf aan dat als ESRI in staat is functionaliteit binnen het SharePoint Online product mogelijk te maken, er dan geen reden is waarom de app niet on-premise gebruikt kan worden, behalve dat ESRI ervoor kiest deze niet beschikbaar te stellen. Op basis hiervan ben ik geneigd deze verklaring te geloven en zou ik willen dat ESRI hierop reageert.<\/P><\/BODY><\/HTML>