Hallo,
Ik gebruik een model om reistijd op te halen van de Google Distance Matrix API met behulp van de Data Interoperability-extensie in ArcGIS Pro 3.1.1. Ik probeer de optionele parameter vertrek tijd van de Google Distance Matrix API in het gereedschap te gebruiken. Ik kon een Python-commando uitvoeren met de vertrek tijd-parameter en de duur in verkeer ontvangen als antwoord; zie hieronder.

Ik heb het ETL-gereedschap in Data Interoperability aangepast en het gereedschap uitgevoerd met de vertrek tijd als invoer gebruikersparameter. Echter, ik ontvang de duur in verkeer niet als attribuut in de uitvoer feature class van het gereedschap. Daarnaast probeer ik vertrek tijd als parameter te hebben die kan worden ingevoerd wanneer het gereedschap wordt uitgevoerd in ArcGIS Pro. Ik keek naar de variabele datatype-optie voor de model builder, en een mogelijke optie zou de 'long' optie kunnen zijn. De datum en tijd voor vertrek tijd zullen worden omgezet naar een geheel getal volgens de aanbeveling van de Google Distance Matrix API. Alle hulp bij het bovenstaande wordt gewaardeerd.