Hallo, <\/P>
Ik werk voor een vrij groot bedrijf dat zich uitstrekt over de Verenigde Staten. Heeft Site Scan rapportagemogelijkheden zodat ik iets kan doen zoals het exporteren van een lijst van alle projecten die momenteel in Site Scan staan en deze kan verspreiden onder de managers van de verschillende regio's van het land? <\/P>
Wanneer we Site Scan Manager voor het eerst openen, krijgen we een kaart te zien. Ik ben de Admin, maar niet alle projecten van alle piloten verschijnen op mijn kaart, alleen mijn collecties en projecten die ik voor mensen verwerk verschijnen op mijn kaart. Het zou fijn zijn als ALLE projecten in Site Scan ten minste op mijn kaart zouden verschijnen. <\/P>
Maar wat ik echt nodig heb is gewoon een lijst van alle projecten die er momenteel zijn. We hebben het afgelopen jaar hard gewerkt aan het leggen van de basis voor een intern droneprogramma, dus het aantal projecten in Site Scan zal zeer snel groeien tot het punt waarop handmatig bijhouden in een apart spreadsheet erg belastend zal worden. Ik kan zien dat er een nieuw Project is geopend, maar wanneer piloten deze gebieden herhaaldelijk opnieuw vliegen voor bouwmonitoring, kan ik heel snel het overzicht verliezen van alle collecties en data.<\/P>
Dank u, <\/P>
<\/P>
<\/P>