Hallo, ik ben nieuw met de Lead Service Line Inventory-oplossing, die ik heb geïmplementeerd in ArcGIS Online. Ik heb een vraag(en) na het bekijken van het webinar, "Advances in Creating a Lead Service Line Inventory," gedateerd 1 februari 2023. Rond minuut 21:33, Lead Service Line Editor browser-app, wordt vermeld dat het veld 'Entire Service Line Status' verplicht is. Rond minuut 22:55, in de Lead Service Line Field Map-app, wordt het veld 'Entire Service Line Status' opnieuw genoemd als verplicht, en dat het een expressieberekening is op basis van attributen in de Utility Side- en Customer Side-groepen. Ik neem aan dat de berekening gebruikmaakt van de velden Utility Status en Customer Status, klopt dat? Als dat klopt, wordt het veld 'Entire Service Line Status' in de Lead Service Line Editor dan ook berekend op basis van de velden Utility Status en Customer Status, of moet ik expliciet een waarde selecteren uit de vervolgkeuzelijst? Als ik een status voor elk invoer, wordt het veld 'Entire Service....' niet automatisch ingevuld in de LS Line Editor. Ik heb dit nog niet geprobeerd in Pro. Alvast bedankt, Jay