Ik werk aan een heel eenvoudige spreadsheet - rijen zijn staat/gemeente, kolommen zijn bevolking uit de census. In totaal negen rijen.<\/P>
ArcGIS Pro 3.01 blijft hangen bij het importeren. Ik kan niets importeren. Dit is een nieuwe computer. Ik heb het bestand getest als CSV en dat gaat direct goed. Ik heb gepatcht met de huidige versie van .NET. De rijen voldoen aan de ESRI-vereisten (geen spaties, alfanumeriek) in zowel Excel als CSV.<\/P>
Dit is een nieuwe computer van Dell, geen aanpassingen, nieuwste Office 365. Alle patches toegepast.<\/P>
Ideeën?<\/P><\/DIV><\/DIV>
Hi,It sounds like it might be due to MS Access DB Drivers. I've had some kind of similar issues with users and Pro/Excel which has been solved by installing new drivers.At least have a look here maybe? Install the drivers to work with Microsoft Excel files—ArcGIS Pro | Documentation
use
Excel To Table (Conversion)—ArcGIS Pro | Documentation
it handles excel better than a direct addition
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.