Maak MIJN ESRI een gebruikersgerichte landingspagina in plaats van een organisatiegerichte landingspagina. Ik ken veel gebruikers die meerdere ESRI-accounts hebben omdat ze aan organisaties zijn gekoppeld. Wanneer mensen van baan veranderen of afstuderen aan de universiteit, kunnen ze hun ESRI-accounts niet meenemen. Dit betekent dat al je trainingscertificaten, gevolgde cursussen en communityprijzen ook verloren gaan.<\/P>
Ik weet dat we support kunnen e-mailen om onze accounts te laten samenvoegen en aanpassen, maar er is geen selfservice-tool om onze accounts te beheren. Het zou fijn zijn als MIJN ESRI de hoofdlandingspagina is voor alle profielinformatie.<\/P>
Bovendien heb ik in mijn screenshot een functie toegevoegd waarmee de gebruiker kan schakelen tussen accounts voor licentiedoeleinden. Eén login maakt de gebruikerservaring eenvoudiger. Er zijn momenten geweest waarop ik met meerdere ESRI-klanten werkte en een eenvoudige radioknop om van account te wisselen lijkt veel gemakkelijker dan meerdere logins te hebben.<\/P>
<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>