Hallo. Ik heb moeite om de tool Bereken Toegankelijkheidsmatrix uit te voeren voor een metropoolregio, volgend deze workflow: https://www.youtube.com/watch?v=FAmaK1fVpyY. <\/P>
Na meerdere dagen draaien krijg ik "OSError: [Errno 24] Too many open files". Ik vermoed dat ik de OS-limiet voor open bestanden bereik omdat ik probeer de matrix op blokniveau op te lossen voor een grote metropoolregio bestaande uit 9 counties en verschillende transit agencies. Ik heb gekeken naar het verhogen van het maximale aantal open bestanden (ulimit), maar ik denk niet dat ik de limiet op mijn machine kan verhogen. <\/P>
Ik kan de tool wel laten draaien als ik schaal terug naar één jurisdictie, maar onze arbeidsmarkt is regionaal en verschillende van de transit agencies die in de GTFS-gegevens zijn opgenomen opereren regionaal, vandaar de noodzaak om over alle administratieve grenzen binnen de regio heen op te lossen.<\/P>
Kan iemand advies geven over het effectief gebruiken van deze tool voor grote gebieden zoals regio's? Alvast bedankt. <\/P>