Ik probeer een kaart te maken met ArcGIS voor Power BI voor een klant. Ik heb de gegevens ingevoerd via Breedtegraad en Lengtegraad en de variabele met de naam van het district in het kleurvak in het tabblad Build Visuals geplaatst. Dat genereerde een kaart met punten, maar ik merkte dat 9 van de districten verschillende kleuren hadden terwijl de andere (ongeveer 20) districten allemaal grijs waren. Toen ik naar de symboliek keek, zag ik dat de grijze districten allemaal waren samengevoegd in een classificatie genaamd "Other".<\/P>
Ik heb elk van deze districten uit "Other" gehaald en ze verschillende kleuren gegeven. Dit toonde de districten zoals ik wilde. Daarna klikte ik op verschillende elementen in het rapport (tabel, slicers, enz.) en de punten op de kaart gingen uiteindelijk weer terug naar de 9 kleuren en een grijze "Other" weergave. Ik corrigeerde het opnieuw, maar het ging uiteindelijk weer terug naar de standaardinstellingen.<\/P>
Ik merkte ook dat toen ik keek naar het Location Type (onder het tabblad Visual), het geselecteerde land "World" was. Omdat mijn punten (inclusief de Lat\/Long) allemaal binnen de USA vielen, veranderde ik het land naar "United States". Dit zorgde er onmiddellijk voor dat de kleurensymboliek terugging naar de 10 districten en een "Other" en het land werd meteen weer veranderd naar "World" (het programma deed dit).<\/P>
Ik wil dat mijn classificaties blijven zoals ik ze heb ingesteld en niet terugkeren naar de standaardwaarden; hoe los ik dit probleem op?<\/P>