Hallo - <\/P>
Ik ben een nieuwe Flow aan het maken om een feature layer bij te werken op basis van de updates in een gerelateerde tabel. De gegevens worden bijgewerkt via Survey123, dus ik gebruik de Survey123 trigger<\/EM> in combinatie met de nieuwe ArcGIS Connector om "Een record in een feature layer bij te werken"<\/EM>.<\/P>Ik heb mijn voorwaarde ingesteld zodat de update alleen plaatsvindt wanneer Update Type = Status Change<\/EM>, maar ik kan niet achterhalen hoe ik alleen naar het meest recent ingediende gerelateerde record<\/U> kan kijken. Hoewel deze Flow goed werkt en mijn feature layer correct wordt bijgewerkt, denk ik dat er een betere manier is om dit te doen... Ik weet alleen niet wat die manier is. <\/P>Wat ik graag wil, is dat de Flow alleen kijkt naar het meest recent ingediende gerelateerde record via de Survey123 trigger. Wat er nu eigenlijk gebeurt, is dat elk gerelateerd record wordt beoordeeld en de feature layer meerdere keren wordt bijgewerkt. <\/P>Suggesties zijn welkom. Hieronder staat mijn huidige configuratie:<\/P>
<\/span><\/P> <\/P>