Ik werk met ArcGIS voor Excel en kan recentelijk niet meer "toevoegen vanuit Excel" met het geografietype locatie. Ik heb 26 buurtpolygonen in een AGOL-featurelaag die ik probeer weer te geven in Excel (met ArcGIS voor Excel). De Excel-tabel bevat exact dezelfde 26 buurtpolygonen van hetzelfde type (tekst). Het koppelveld in Excel en AGOL is van identiek type. Wanneer ik de Geografie instel en de juiste velden toewijs en op "Toevoegen aan kaart" klik, flitst de tabel, verdwijnt dan en verschijnt er niets op mijn kaart... de verbinding wordt niet gemaakt. Verschillende van ons hebben dit geprobeerd met meerdere datasets, wetende dat de koppelvelden van identiek type zijn en een schone koppeling vormen, maar er gebeurt niets in Excel. Er verschijnen geen features, er vindt geen koppeling plaats. Dit werkte enkele weken geleden perfect, dus we kunnen niet achterhalen wat er is veranderd waardoor we niet meer kunnen verbinden met een AGOL-featurelaag in Excel en gegevens kunnen mappen. Het gaat gewoon terug naar het scherm "Voeg lagen toe aan uw kaart om te beginnen".<\/P>