Hallo allemaal,
Ik probeer meerdere Sentinel-2 rasters te laden in een mosaic dataset die ik heb gemaakt om vervolgens een multidimensionaal bestand te bouwen om vegetatie-indices te analyseren en te creëren en ook te verkennen.
Mijn huidige proces begint met het maken van een mosaic dataset (productdefinitie: Sentinel 2 MSI), daarna probeer ik 'raster toevoegen aan mosaic dataset' met 'Raster type' ingesteld op Sentinel-2 en 'Verwerking Templates' als Multispectraal. Ik selecteer een map en navigeer naar de map die al mijn Sentinel-2 bestandsmappen bevat die zijn gedownload van https://copernicus.nci.org.au/sara.client/#/home. Ik heb statistieken berekenen en overzichten bijwerken geselecteerd en klik dan op 'Uitvoeren'. Ik krijg dit resultaat vrij snel met de waarschuwingsmelding - "Fout: 8004818c: Er is geen nieuw item aan de mosaic dataset toegevoegd." en er zijn geen zichtbare wijzigingen aan de mosaic dataset.
Ik heb ook geprobeerd slechts een paar mappen toe te voegen wat ook niet is gelukt, evenals geprobeerd om de 'Productdefinitie' en 'Raster type' niet op te geven bij het maken van de 'mosaic dataset' en het 'raster toevoegen aan mosaic dataset' respectievelijk, wat uiteindelijk wel werkt maar een complete rommel van een bestand creëert waarvan ik niet zeker weet hoe ik het moet gebruiken en dat informatie lijkt te missen.
Laat me weten als je meer informatie nodig hebt en alle hulp wordt zeer gewaardeerd!
Groeten,
David