<\/HEAD>
Ik ben op zoek naar de beste manier om gegevens van eerdere rioolinspecties in ons GIS te plaatsen. Ik heb een <\/SPAN>file geodatabase feature class<\/SPAN> die de riolen <\/SPAN>weergeeft als lijnen<\/SPAN>, en de enige attributen die er nu zijn, zijn <\/SPAN>de lengtes en diameters van de buizen.<\/SPAN> Aanvankelijk dacht ik dat mijn taak zou zijn om inspectiedata toe te voegen aan deze buisattributen, maar nu ik de riool-tv-opnames heb gezien, begrijp ik dat meestal slechts een deel van een buis is geïnspecteerd, dus ik wil graag aangeven welke exacte <\/SPAN>delen van de lijnen<\/SPAN> zijn geïnspecteerd. Ik <\/SPAN>kan een shapefile maken met lijnen die de locaties van rioolinspecties weergeven<\/SPAN>, die het traject van elke daadwerkelijke riool-tv-opname tonen<\/SPAN>, maar dan weet ik niet zeker wat de volgende stap is om die informatie op een nuttige manier te koppelen aan de buis waarin de gedeeltelijke inspectie heeft plaatsgevonden. Is dynamic segmentation iets wat ik kan doen met een Basic-licentie (en als beginner zonder kennis van Python)? En heb ik überhaupt genoeg informatie om lineaire referenties te proberen als ik alleen de lengte van elke polyline M heb? <\/SPAN>Kan ik meten-velden bereiken of gebruiken vanuit die gegevens?<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>