Terwijl ik probeerde een oplossing te implementeren die werd voorgesteld op Re: Creating Route to fill gap in Line of LRS Line... - Esri Community was ik enthousiast om te zien dat er een Delete Routes (Location Referencing) tool is die ik dacht dat een gemakkelijke manier zou kunnen bieden om een groot aantal routes in één lijn van mijn LRS Line Network "te verwijderen".<\/P>
Ondanks de onderstaande waarschuwing heb ik het getest op een lijn die slechts één route had en het werkte geweldig!<\/P>
<\/span><\/P>Ik hoopte de tool te gebruiken om veel maar niet alle routes van dezelfde lijn in mijn lijnnetwerk te verwijderen en kon de beperking van de tool vinden gedocumenteerd op Delete Routes (Location Referencing)—ArcGIS Pro | Documentation waar het zegt:<\/P>"Als een route wordt geselecteerd in een Line Network, worden alle routes in dezelfde lijn over tijd verwijderd."<\/P>Is er een manier om bulkgewijs veel maar niet alle routes van dezelfde lijn te verwijderen? <\/P>Ik ben niet geneigd om ze één voor één met Retire Route te verwijderen.<\/P>