Ik gebruik de WIM-toolset voor het identificeren van wetlands al een paar maanden succesvol, maar gisteren probeerde ik de "Train Test Split" tool te openen en krijg ik nu de foutmelding "Error HRESULT E_FAIL has been returned from a call to a COM component." De fout verschijnt in plaats van de gebruikelijke tool parameteropties, dus veel van de aanbevolen probleemoplossersuggesties voor de "HRESULT" fouten zijn niet van toepassing omdat ik de geoprocessing extent of de locatie van data niet kan aanpassen, enzovoort, aangezien ik niet eens bij de parameters van de tool kan komen. De rest van de tools in de WIM-set openen allemaal wel de parameteropties en alles wat ik heb gecontroleerd in Archydro werkt ook zoals verwacht.<\/P>
Mijn vermoeden is dat het op de een of andere manier gerelateerd is aan de archydro tools zelf of het scikit-learn python pakket, aangezien het faalt zodra ik probeer het te openen en geen parameters toont. Als ik probeer om de Train Test Split tool te "bewerken" vanuit de catalogus, zegt het dat het script leeg is, maar als ik handmatig navigeer naar het traintestsplit.py bestand opent het script en ziet er uit zoals verwacht. <\/P>
Ik gebruik momenteel ArcGIS Pro 2.9.3, ArcHydro tools 2.9.59, dus de versies zouden op elkaar afgestemd moeten zijn. Ik heb de haalbare aanbevolen ArcHydro probleemoplossers geprobeerd zonder resultaat (herstarts, nieuwe mxd, tijdelijke map legen). Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt of ideeën? ( @GinaO_Neil<\/a> Ik hoop dat je wat magie achter de hand hebt! 🤞<\/span>)<\/P>Bedankt!<\/P>