Ik ben een webapplicatie aan het bouwen in Leaflet en heb problemen met het laden van een WMTS-bron. Met de Leaflet/ESRI-plugin kan ik de bron laden via ' L.esri .dynamicMapLayer' maar niet met 'L.esri .tiledMapLayer'. <\/SPAN><\/P>Het probleem met L.esri .dynamicMapLayer is dat er een probleem is wanneer een gebruiker de kaart roteert (met de Leaflet Rotate-plugin). Tegels worden niet correct weergegeven. Ik begrijp dat Leaflet/ESRI geen kaartrotatie ondersteunt, maar het lijkt mij dat 'L.esri .tiledMapLayer' goed werkt met kaartrotatie op basis van de snelle tests die ik heb gedaan. <\/SPAN><\/P>Hieronder staat de MapServer-URL en hoe ik probeer de bron in Leaflet in te voegen.<\/P>var ottertailcountyImagery = L.esri.tiledMapLayer({maxZoom: 28,url: "https:\/\/web2.co.ottertail.mn.us\/arcgis\/rest\/services\/Photography\/2021_Photo\/MapServer<\/A>"});<\/P> Voordat ik de Leaflet/ESRI-plugin gebruikte, probeerde ik de WMTS-bron om te zetten naar een XYZ Tile Layer, maar dat lukte niet. Er leek een probleem te zijn met de server bij het <\/FONT>ophalen van de tegels uit een XYZ Tile Layer-formaat. <\/FONT><\/P>Heb je ideeën over hoe ik de afbeeldingsbron kan laden in Leaflet anders dan met 'L.esri .dynamicMapLayer'? Ik ben niet per se gebonden aan het gebruik van de ESRI/Leaflet-plugin, maar zoek vooral een manier om deze afbeeldingsbron te laten werken terwijl ik kaartrotatie behoud. <\/SPAN><\/P>
Voordat ik de Leaflet/ESRI-plugin gebruikte, probeerde ik de WMTS-bron om te zetten naar een XYZ Tile Layer, maar dat lukte niet. Er leek een probleem te zijn met de server bij het <\/FONT>ophalen van de tegels uit een XYZ Tile Layer-formaat. <\/FONT><\/P>Heb je ideeën over hoe ik de afbeeldingsbron kan laden in Leaflet anders dan met 'L.esri .dynamicMapLayer'? Ik ben niet per se gebonden aan het gebruik van de ESRI/Leaflet-plugin, maar zoek vooral een manier om deze afbeeldingsbron te laten werken terwijl ik kaartrotatie behoud. <\/SPAN><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.