Hallo, <\/P>
Ik probeer een multispectraal beeldgegevensset te verwerken en het Verwerkingslogboek geeft aan dat het 12550 bronitems heeft doorzocht, maar slechts 1188 mozaïekgegevenssetitems zal synchroniseren. Daarna verwijdert het alle extra bronitems, waardoor ik slechts één rij verwerkte afbeeldingen overhoud. Dit is meerdere keren gebeurd met verschillende aantallen afbeeldingen, het uitschakelen van afbeeldingen om de verwerkingsgrootte te verkleinen, of het starten van een nieuw project met andere afbeeldingen. Ik krijg dezelfde resultaten bij de verwerking van multispectrale afbeeldingen. Ik heb reguliere RGB-gegevens verwerkt en heb dit probleem niet. Dank u voor uw hulp.<\/P>
Het onderstaande voorbeeld toont het meest recente Verwerkingslogboek en het verwijderen van afbeeldingen onder de blauwe lijn van afbeeldingen die zich tot het groene GCP-punt zouden moeten uitstrekken. Ik heb de bovenste afbeeldingen uitgeschakeld om de verwerkingsgrootte te verkleinen in de veronderstelling dat er misschien te veel afbeeldingen zijn. Deze beelden zijn verzameld met een Micasense Rededge-MX
<\/span><\/P>