Hallo, Mijn naam is William. Dit is mijn oproep om steun van platformleden om mij te helpen een technisch superieur project te bouwen om slachtoffers van overstromingen te helpen. <\/P>
ACHTERGROND: Enkele dagen geleden ontving ik een e-mail van een collega in Pakistan, net nadat ik een artikel had gelezen in de LA Times over meer dan 1.000 doden door overstromingen in Pakistan. Terwijl ik op het punt stond in te loggen op mijn ESRI-account om een kaart te maken van de uitgestrekte regio die door de overstroming wordt bedreigd, deed ik een beroep op het ESRI DAMAGE RESPONSE Team voor overstromingsbronnen om mij te helpen sneller te werken. Ze reageerden uiterst snel en waren zeer behulpzaam door eerst deze link te verstrekken: Flooding Disaster Resources<\/A> <\/P>Vervolgens ontving ik goedkeuring voor een tijdelijke abonnement (707836), en nu doe ik een beroep op vrijwilligers om Build Back Better na de ramp te helpen, die suggesties kunnen hebben voor lagen om aan de kaarten toe te voegen.<\/P>
Vervolgens ontving ik goedkeuring voor een tijdelijke abonnement (707836), en nu doe ik een beroep op vrijwilligers om Build Back Better na de ramp te helpen, die suggesties kunnen hebben voor lagen om aan de kaarten toe te voegen.<\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.