Hallo allemaal,
Ik wilde een update delen over wijzigingen die u mogelijk ziet op uw volgende verlengingsofferte. Er is geen actie van uw kant nodig, en we willen benadrukken dat deze updates alleen tekstueel zijn. Ze hebben geen invloed op uw product-/licentieportfolio, producttoegang, voorwaarden of verlengingsdata.<\/STRONG><\/P> <\/P>Welke updates worden er doorgevoerd? <\/STRONG><\/P>Het meest opvallend is dat alle vermeldingen van de term term license<\/EM> in onze ArcGIS-productnamen zijn vervangen door het woord subscription<\/EM>. In de loop der tijd, en met honderden producten, werden beide termen enigszins door elkaar gebruikt. Deze wijziging vereenvoudigt en standaardiseert de taal die wordt gebruikt voor onze duur-specifieke productlicenties naar het woord subscription<\/EM>. Ook zijn er kleine tekstwijzigingen aangebracht in andere ArcGIS-productnamen om de duidelijkheid te verbeteren.<\/P> <\/P>Waar zal ik deze updates zien? <\/STRONG><\/P>De updates zijn al live op My Esri, evenals in Esri's systeem voor nieuwe licentieoffertes en de digitale Esri Store. De naamswijzigingen zullen ook terug te zien zijn op uw volgende verlengingsofferte(s) en factuur(s).<\/P> <\/P>Hoe kan ik zeker weten dat dit mijn licentie(s) niet heeft beïnvloed? <\/STRONG><\/P>U hoeft geen actie te ondernemen—deze wijzigingen zijn alleen tekstuele updates die zijn toegepast op onze bestaande artikelnummering. Omdat de artikelnummers hetzelfde blijven, kunt u deze gebruiken om uw volgende verlengingsofferte te vergelijken met uw vorige om te bevestigen dat er geen andere wijzigingen zijn geweest. Ten slotte, omdat deze tekstwijziging geen technische veranderingen in uw ArcGIS-producten introduceert, zijn er geen updates vereist van uw kant als onderdeel van deze naamstandaardisatie in onze administratieve systemen.<\/P> <\/P>Dank u voor uw begrip terwijl wij werken aan het stroomlijnen en transparanter maken van onze ArcGIS-producten voor u!<\/P> <\/STRONG><\/P>Tripp Corbett<\/STRONG><\/P>Program Manager, Maintenance and Subscriptions<\/STRONG><\/P>