Elke vrijdag (Nou ja, bijna!), stel ik een kleine LinkedIn nieuwsbrief samen die 5 handige, coole Geo tech tips deelt - meestal ligt de focus op Esri technologie. In mijn laatste 5Things on Friday update vond ik het passend & actueel om GIS & GeoTech technologieën te bespreken die inspelen op de huidige verzengende hitte, overstromingen, klimaat en gerelateerde zaken. <\/P>
Van bijzonder belang was een innovatieve bron ter ondersteuning van het beheer van regenwater. Van <\/SPAN>dit artikel, Een hulpmiddel dat Yavapai County gebruikt om overstromingen te bestrijden is het beheer van regenwater. Begrijpen waar en hoe regenwater zich over de grond in deze county verplaatst is geen academische oefening: het maakt deel uit van een gecoördineerde inspanning om lokale mensen, huizen en bedrijven te beschermen. Leer meer over hoe <\/SPAN>@2NDNATUREWATER, een Esri partner, helpt Yavapai County te beschermen tegen overstromingsschade met hun Stormwater software 2NFORM. Met de 2NFORM stormwater compliance software heeft de county de overstromingscontrole aanzienlijk verbeterd. <\/SPAN>Leer Meer<\/STRONG><\/A><\/P>
<\/span><\/STRONG><\/P> <\/P>Je kunt alle 5 de recente tips bekijken die gedeeld zijn in deze editie van 5Things on Friday (LinkedIn)<\/STRONG><\/P>