Dit is de laatste dag van de showcase op User Conference 2022, en ons team heeft het geweldig gevonden om nieuwe gezichten te helpen de voordelen van Esri Community te ontdekken, maar ook om tijd door te brengen met veel aanwezigen die al actieve leden zijn en bijdragen aan en profiteren van dit samenwerkingsnetwerk van GIS-professionals.<\/P>
<\/span>Community Manager Brianna Ettley leidt aanwezigen door Esri Community<\/FONT><\/P>We hebben contact gelegd met leden zoals Zack Knezevic (@ZackK<\/A>), die reflecteerde op de waarde die Esri Community voor hem heeft gehad:<\/P> "Het helpt me ideeën te krijgen, geïnspireerd te raken over wat ik wil doen, vooral in een kleine afdeling waar je niet veel mensen hebt .... het helpt me ideeën te krijgen voor mijn eigen werk en die terug te brengen."<\/P><\/span>Zack Knezevic met zijn kaart over annexatie in de loop der tijd in de stad Plant City, FL<\/FONT><\/P>Of anderen, zoals Luiza Fernandez (@LuizaCintra_Fernandes<\/A>), die warm en bondig uitdrukte wat Community betekent voor ontwikkelaars zoals zij:<\/P> "Het is de plek waar we, voor GIS-mensen, alle informatie kunnen vinden die we nodig hebben."<\/SPAN><\/P><\/span><\/SPAN>Luiza Fernandez staat naast werk waaraan ze samenwerkte in de Map Gallery<\/FONT><\/P>We hebben zelfs de kans gehad om verschillende Community MVPs te ontmoeten, zoals Jared Pilbeam (@JaredPilbeam2<\/A>), die ons vertelde hoe hij Esri Community zes jaar geleden vond:<\/P> "Ik was op zoek naar automatisering via Python en dat was eigenlijk de belangrijkste reden om naar Esri Community te gaan en laat me je vertellen, dat was behoorlijk levensreddend omdat ik niet de mogelijkheid had om collega's te vragen, dus vond ik veel hulp op Esri Community. Vrijwel een redder in nood."<\/SPAN><\/P><\/span><\/SPAN>Community MVP Jared Pilbeam poseert bij evenementposter<\/FONT><\/P>De kans hebben om na drie jaar weer persoonlijk aanwezig te zijn en face-to-face zoveel Community-leden te ontmoeten, dat is ontroerend. <\/SPAN><\/P>En om het doek te sluiten over UC 2022 wetende dat een nieuwe groep GIS-mensen is geïntroduceerd zodat we allemaal kunnen profiteren van elkaars ervaring en perspectief 06 het zet ons ertoe aan de week af te sluiten met een: "Vaarwel," snel gevolgd door een heel warm: "Hallo!"<\/SPAN><\/P><\/span><\/SPAN><\/P>
"Het helpt me ideeën te krijgen, geïnspireerd te raken over wat ik wil doen, vooral in een kleine afdeling waar je niet veel mensen hebt .... het helpt me ideeën te krijgen voor mijn eigen werk en die terug te brengen."<\/P>
<\/span>Zack Knezevic met zijn kaart over annexatie in de loop der tijd in de stad Plant City, FL<\/FONT><\/P>Of anderen, zoals Luiza Fernandez (
"Het is de plek waar we, voor GIS-mensen, alle informatie kunnen vinden die we nodig hebben."<\/SPAN><\/P><\/span><\/SPAN>Luiza Fernandez staat naast werk waaraan ze samenwerkte in de Map Gallery<\/FONT><\/P>We hebben zelfs de kans gehad om verschillende Community MVPs te ontmoeten, zoals Jared Pilbeam (
"Ik was op zoek naar automatisering via Python en dat was eigenlijk de belangrijkste reden om naar Esri Community te gaan en laat me je vertellen, dat was behoorlijk levensreddend omdat ik niet de mogelijkheid had om collega's te vragen, dus vond ik veel hulp op Esri Community. Vrijwel een redder in nood."<\/SPAN><\/P><\/span><\/SPAN>Community MVP Jared Pilbeam poseert bij evenementposter<\/FONT><\/P>De kans hebben om na drie jaar weer persoonlijk aanwezig te zijn en face-to-face zoveel Community-leden te ontmoeten, dat is ontroerend. <\/SPAN><\/P>En om het doek te sluiten over UC 2022 wetende dat een nieuwe groep GIS-mensen is geïntroduceerd zodat we allemaal kunnen profiteren van elkaars ervaring en perspectief 06 het zet ons ertoe aan de week af te sluiten met een: "Vaarwel," snel gevolgd door een heel warm: "Hallo!"<\/SPAN><\/P><\/span><\/SPAN><\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.