Hoewel ik nog maar in mijn eerste jaar werk bij Esri in mijn rol als Partner Community Manager, heb ik het geluk gehad om de EsriUC 21 jaar op rij te hebben bijgewoond! Helaas kwam mijn reeks bezoeken abrupt tot een einde in 2020 toen Covid ons allemaal dwong om virtueel deel te nemen.

Dus, met een terugkeer naar San Diego dit jaar voor UC lijkt het steeds meer op business as usual. Daarmee ben ik nu druk bezig met mijn taken die onder andere de voorbereiding en planning van EPN activiteiten omvatten die plaatsvinden bij Partner Central - je vindt ons helemaal achteraan, samen met de Startup Zone - een ideale plek voor al onze partnergerelateerde activiteiten, inclusief de Marketplace (dit is het eerste jaar dat Marketplace een plek heeft en het is een behoorlijk grote aanwezigheid), direct aan de overkant van het gangpad van onze partner central ruimte.
Als een lange tijd frequente bezoeker, waar kijk ik naar uit? Nou, er zijn veel dingen, maar aangezien ik het grootste deel van de week zal werken, zal mijn agenda heel anders zijn dan de afgelopen 20+ jaar. Toch zijn er een aantal activiteiten die ik zal volgen en proberen deel te nemen. Naast elke technologiepresentatie met de woorden "Road Ahead" of "An introduction" in de titel, behoren enkele van de Top dingen op mijn lijst van favoriete EsriUC activiteiten tot:< /P>
1. De plenaire sessie - gelukkig laten mijn schema en reisplannen me toe om te genieten van de plenaire sessie op maandag. Luisteren naar Jack en alle technologie-innovatoren die zijn uitgenodigd om op dag 1 te spreken is altijd erg motiverend en levert veel WOW-factor! Natuurlijk zou ik dit niet missen en het is de perfecte manier om helemaal enthousiast te worden voor de week!

2. De Map Gallery - Wat is er beter dan weer contact maken met collega’s en oude vrienden dan door de map gallery te wandelen, honderden geweldige datavisualisaties te scannen en te genieten van het harde werk dat in deze projecten is gestoken. Eten en drinken zijn de kers op de taart en ja, er is misschien zelfs taart! Een tip: wanneer je tijdens de week een rustige pauze nodig hebt, is de map gallery hal een geweldige plek om rond te lopen en je geest te resetten.

Een favoriete kaart uit de Map Gallery.
3. Lightning Talks - Georganiseerd door de Dev teams, lightning talks zijn altijd leuk en echt interessant. De korte, ongeveer 5 minuten durende talks leveren altijd wat op en het is een geweldige manier om veel coole technologie te zien van echt slimme mensen in een informele setting aan het einde van de dag. Deelnemers horen over interessante projecten waar mensen aan werken en nemen ook handige tips mee! Deze vinden plaats op maandagmiddag vanaf ongeveer 17:00 uur en zijn gemakkelijk toegankelijk vlakbij de map gallery.
4. Startup & Partner theater presentaties - Wanneer tijd beperkt is, is het altijd fijn om sessies te kunnen bijwonen die kort en bondig zijn. Een aantal startups, partnerbedrijven en UC sponsors zullen presenteren in het theater. Bekijk HIER de agenda van talks
5. Dev Day - Helaas ben ik druk aan het werk en kan ik niet deelnemen aan het dev day evenement, gepland voor woensdagochtend, maar deze staat zeker op mijn lijstje om te bekijken. Dit halve dag evenement zal deelnemers informeren over ontwikkelaarsprogramma's, tools, bronnen en andere gerelateerde activiteiten. Naast scholing over de nieuwste tools, API's en codebronnen worden deelnemers uitgenodigd om aan het einde van de dag samen te komen om te socializen en het geeky gesprek voort te zetten! SDCC - Kamer 07 AB (8:30-11) DETAILS HIER
Bonus ding(en) om te doen - Socializen! De dagen zijn lang, daar bestaat geen twijfel over maar na 8–9 uur sessies of wandelen door de exhibitiehal moet je wat energie bewaren voor socializen. Het grootste voordeel van weer persoonlijk aanwezig zijn is dat we elkaar kunnen ontmoeten, netwerken en socializen. Dinsdag en woensdagavond vinden er verschillende sociale evenementen plaats, gesponsord door industrieën en bedrijven. Houd uitnodigingen voor feestjes van exposanten en UC sponsors in de gaten. Enkele suggesties, indien relevant voor je werk, zijn het water-/afvalwaterindustriefeest, Canada night , YPN social, de Federal social. Wees niet bang om andere deelnemers te vragen naar sociale evenementen en speciale gebeurtenissen die plaatsvinden - deelnemers en medewerkers bij UC zijn altijd erg vriendelijk en helpen graag anderen.

Geniet van netwerken en socializen in Gaslamp (foto, UC 2011) Restaurantideeën nodig? Bezoek de Gaslamp Map (hieronder)

Gaslamp Map StoryMap (bijgewerkt voor 2022)
Ik hoop dat dit een beetje helpt en ik kijk ernaar uit om velen van jullie in juli te ontmoeten en contact mee te maken! Je kunt contact met mij opnemen op UC bij Partner Central of me pingen op twitter @Gletham. Waar kijk jij naar uit om te doen op UC?

Gerelateerde weblinks:
Partnering with Esri UC flyer
Bekijk de Gedetailleerde Agenda
Informatie over Virtuele Deelname
#EsriUC op Twitter
GroupSector Sessies & Activiteiten flyers