Ik probeer de ARCGIS-kaartvisual te gebruiken om het aantal adressen binnen 30 minuten rijden van een van de 2 locaties te tonen (die minder dan 30 minuten uit elkaar liggen). Deze video <\/SPAN>https:\/\/youtu.be\/DNBWN5UGvvY<\/A> liet zien hoe je de rijtijdanalyse voor meerdere locaties instelt, en het resultaat dat ik kreeg was dit (rode pijlen geven de referentiepunten aan).<\/SPAN><\/P> <\/DIV><\/span><\/P>De witte lijn in die afbeelding fungeert als een "grens" tussen de twee analyses, wat impliceert dat er geen overlap is. Als ik een gebied selecteer, krijg ik alles tot aan de lijn, hetzelfde geldt voor het andere gebied.<\/SPAN><\/P><\/span> <\/P> <\/span><\/P>Echter, als je kijkt naar de rijtijdanalyse voor een enkele locatie, kun je visueel zien dat er aanzienlijke overlap zou moeten zijn.<\/SPAN><\/P><\/span><\/span><\/P>Doe ik iets verkeerd, of werkt de ARCGIS-kaartvisual niet op dezelfde manier in Power BI Feb 2022 release (2.102.845.0) als in 2017 toen die video werd gemaakt?<\/SPAN><\/P>Bedankt,<\/P>David<\/P> <\/P>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.