Hallo allemaal,<\/P>
in de ArcGIS Enterprise specifieke Ortho Maker-app is er een optie om cut-and-fill volume berekening uit te voeren<\/A> direct op de kaart. Weet iemand of het mogelijk is om dit na te maken in ArcGIS Online als ik mijn eigen DEM, TIN, hoogte laag of point cloud aan een Kaart of een Scene toevoeg? AOI's moeten worden geleverd door eigen polygonen te tekenen of gewoon door ze te importeren. Aangezien ik geen eigen webtools kan gebruiken in AGOL of de Web App Builder, denk ik dat het antwoord nee is. Maar waarschijnlijk zijn er wat creatievere gebruikers die met een idee komen?<\/P>We evalueren momenteel of we van de Pix4D cloud en de webviewer af kunnen om UAV-producten te hosten en metingen uit te voeren. Maar specifiek het ontbreken van de cut-and-fill volume tool in AGOL houdt ons nu tegen.<\/P>Bedankt!<\/P><\/BODY><\/HTML>
We evalueren momenteel of we van de Pix4D cloud en de webviewer af kunnen om UAV-producten te hosten en metingen uit te voeren. Maar specifiek het ontbreken van de cut-and-fill volume tool in AGOL houdt ons nu tegen.<\/P>
Bedankt!<\/P><\/BODY><\/HTML>
Yes I agree, it would be helpful to be able to perform cut-and-fill volume calculations in AGO.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.