We gebruiken Leaflet met de leaflet-providers plugin en gebruiken Esri als provider, met een API-sleutel (de standaard API-sleutel) die we hebben gekregen door een ontwikkelaarsaccount te registreren op https://developers.arcgis.com/
We zijn het in productie gaan gebruiken op een van onze websites, en ik wil zien hoeveel tegels we aanvragen om te schatten hoeveel het gaat kosten als we het op al onze websites gebruiken. Volgens de prijsinformatie en mijn gebruiksschattingen lijkt het erop dat ons gebruik onder de gratis laag blijft, maar ik ben niet helemaal zeker.
Dus ging ik naar Dashboard -> API Keys -> Default API key -> Usage maar alles wat ik krijg is een lege pagina die zegt "onvoldoende gegevens om te grafieken". We doen ongeveer 1.000 kaartweergaven per dag (en het werkt), dus ik zou zeggen dat dat meer dan voldoende gegevens moet zijn om te grafieken.
Wat mis ik?
Wanneer ik precies hetzelfde doe met Jawg.io, ga ik gewoon naar het dashboard van mijn account en vind ik onmiddellijk veel gedetailleerde grafieken met het gebruik zelfs uitgesplitst per oorsprong. Waarom is het zo ingewikkeld met Esri?