Dus ik denk dat dit RELATIEF eenvoudig zou MOETEN zijn, maar het drijft me tot waanzin.<\/P>
Ik moet een veldbewerkingskaart maken die gebruikt kan worden in Field Maps met UN Data. Pro 2.7, Enterprise 10.8.1 met alle patches toegepast.<\/P>
We zijn begonnen met het gebruik van Definition Queries op elke laag. Dus we zouden waterapparaat toevoegen, een def query instellen voor flow kleppen en vervolgens symboliseren overeenkomstig. Dit leek goed te werken totdat we naar domeinen gingen kijken. <\/P>
<\/DIV>
<\/span><\/P>023Als we teruggaan naar het originele document is het logisch. De laag werd meerdere keren gekopieerd met de def query ingesteld voor elke assetgroep, maar de domeinwaarde voor het specifieke object werd gedeeld. Bijvoorbeeld, Waterleidingen heeft een def query ingesteld voor zowel zijtakken als hoofdleidingen. Dit is hoe veldpersoneel gewend is om data in het veld te bekijken. Als je probeert het materiaaltype voor zijtakken in te stellen op "lateral material type" verander je ook de hoofdleiding.<\/P>
<\/span><\/P>023De screenshot hierboven toont het domein ingesteld voor Zijtakken. Als ik dan de wijziging maak op de Hoofdleidingen naar Main Material Type zal het service lijnen terugzetten. Het is logisch omdat we niet met de subtype groepen werken maar met de directe feature class zelf. <\/P>Subtype groep lagen zijn uitgesloten omdat ze niet als feature services gepubliceerd kunnen worden. <\/P>Vraag: Waarom is het zo moeilijk om te maken wat een eenvoudige bewerkingskaart zou moeten zijn? Vraag 2: Ik weet zeker dat ik het te moeilijk maak en er moet een eenvoudige oplossing zijn, dus alle hulp is geweldig!<\/P> <\/P>Bedankt. <\/P>