Hallo, ik gebruik deze tutorial https://learn.arcgis.com/en/projects/calculate-impervious-surfaces-from-spectral-imagery/ om doorlatende oppervlakken te vinden voor mogelijke boomaanplant in onze stad. Bij de stap Classify the imagery Stap 3 Klik op Run duurt het proces enkele uren, ongeveer 20 of zo, wat te verwachten is gezien de grootte van het gebied. Het geeft fouten zoals " ERROR 003436: No training samples found for these classes: Roof(Black Grey), ImperviousShadow, ArtificialTurf, Crop.
Failed to execute (TrainSupportVectorMachineClassifier).
Failed at February 24, 2022 1:25:05 PM (Elapsed Time: 48 minutes 34 seconds)", maar ik heb het wel getoond als crop land in het voorbeeld en opgeslagen.<\/P>
De tweede keer gaf het " ERROR 003436: No training samples found for these classes: Roof(Black Grey), ImperviousShadow, ArtificialTurf, Crop.
Failed to execute (TrainSupportVectorMachineClassifier).
Failed at February 25, 2022 6:01:58 PM (Elapsed Time: 47 minutes 33 seconds)", opnieuw heb ik shadows getoond. <\/P>
Toen ik het uiteindelijk aan de praat kreeg en resultaten produceerde, waren die erg onnauwkeurig; bijvoorbeeld open water werd geïdentificeerd als crop land. Ik heb de instructies gevolgd dus ik weet niet zeker wat het probleem is; is het omdat ik probeer een grote reeks beelden te verwerken?<\/P>
<\/P>