Hallo community
Bedankt dat je naar mijn vraag kijkt. Ik zou je input zeer op prijs stellen. Ik ben momenteel op zoek naar welke producten ESRI mogelijk heeft op het gebied van wegen, straten en snelwegen.
Ik heb de afgelopen dagen gezocht op YouTube en ook op het web. Ik vond enkele producten, maar ik ben niet zeker of mijn selectie compleet is. Ik zou het waarderen als je wat informatie of producten aan de onderstaande lijst kunt toevoegen:
- ArcGIS StreetMap Premium / aangepaste wegen: Routing
- ArcGIS Network Analyst: Routing
- Survey 123: Enquêtes of veldinspecties over het straatonderwerp (als zodanig geconfigureerd)
- QuickCapture: Informatie of objecten toevoegen tijdens het rijden met normale snelheid.
Over het algemeen vond ik de volgende producten:
Desktop GIS
- ArcGIS Desktop
- ArcGIS Pro
Gratis GIS-viewer:
- ArcGIS Explorer
- ArcReader
- ArcExplorer
Server GIS
Mobiele GIS
- Collector for ArcGIS,
- Survey123 for ArcGIS,
- ArcGIS QuickCapture
- ArcPad
- ArcGIS for Mobile
Ik wil je niet overweldigen met mijn informatie, maar ik wil dat je weet dat ik tijd heb besteed om de juiste informatie te vinden, maar ik ben er niet zeker van of dat gelukt is. Daarom mijn vragen:
1. In welke van de bovenstaande producten is het straatonderwerp aanwezig en waarom? Ben ik producten vergeten?
2. Welke bronnen raad je aan over het straatonderwerp? De website is erg algemeen en wanneer ik probeer te volgen via industrie lijken de beschrijvingen oppervlakkig te zijn en worden er geen productnamen genoemd.
Ik kijk uit naar je antwoord en waardeer je input zeer.
Bedankt,
Thomas