Een aspect van Esri dat onze faculteitsleden al jaren gebruiken, zijn de trainingscertificeringsprogramma's onder Esri Academy. Er worden enkele geweldige cursussen aangeboden, en veel faculteitsleden eisen dat hun hele klas elk semester talrijke certificaten behaalt. En hoewel ik kan zien welk account welke cursus heeft voltooid, biedt het verder geen andere functionaliteit.<\/P>
Specifiek zijn er een paar opties die ik graag zou willen zien:<\/P>
- De beheerder toestaan een certificaat voor een account te downloaden<\/LI>
- De beheerder toestaan een certificaat over te dragen of te exporteren naar een ander account<\/LI><\/UL>
De reden voor deze verzoeken is als volgt - als we Esri Access zouden gebruiken voor onze ArcGIS Online organisatieaccounts, zouden alle behaalde certificaten toebehoren aan het organisatieaccount. Wanneer onze studenten afstuderen, zouden die certificaten vergrendeld zijn aan hun organisatieaccount en kort na het afstuderen niet meer beschikbaar voor hen zijn. Daarom zou het nuttig zijn als ik hun certificaat kon overdragen naar een Esri Public-account van hun keuze, of op zijn minst het certificaat voor hen kon downloaden.<\/P>