Er is veel te ontdekken op Esri Academy (www.esri.com/training), en we willen je helpen om volledig gebruik te maken van alle mogelijkheden. Met honderden beschikbare bronnen begrijpen we dat sommige informatie op de achtergrond kan raken. Verken deze "verborgen functies" en leer enkele nieuwe tips om de best mogelijke Esri Academy-ervaring te hebben.
V. Wat is een verlanglijst en hoe voeg ik een cursus toe aan Mijn Verlanglijst op Esri Academy?
A. Een verlanglijst is een handige manier om bronnen op te slaan om later te verkennen. Wanneer je bent ingelogd op je ArcGIS-account, klik je eenvoudig op het kleine hartje naast de cursusnaam en die cursus wordt toegevoegd aan je verlanglijst. Je kunt je verlanglijst openen onder Mijn Verlanglijst.

V. Hoe kan ik mijn eigen leerplan maken?
A. Ga naar de pagina Leerplannen en klik op 'Maak je eigen plan', dat te vinden is in het vak aan de rechterkant van de pagina. Geef je plan gewoon een titel en een optionele beschrijving, en dan kun je de trainingsopties toevoegen die je wilt.
V. Waar kan ik mijn cursuscertificaten vinden?
A. Alle Esri-webcursussen, door instructeurs gegeven cursussen en MOOCs bieden certificaten na succesvolle afronding. Wanneer je bent ingelogd op je ArcGIS-account, navigeer dan naar Mijn Leeractiviteit om ze te bekijken. Druk eenvoudig op ‘Bekijk Certificaat’ naast de cursusnaam en je certificaat verschijnt.
V. Hoe kan ik recent uitgebrachte trainingsopties vinden?
A. Navigeer naar Nieuwe en Gepensioneerde Trainingsopties om alle recent uitgebrachte cursussen te zien. Hier vind je alle trainingsopties die in de afgelopen 60 dagen aan de Trainingssite zijn toegevoegd en kun je ook cursussen ontdekken die onlangs zijn gepensioneerd of binnenkort gepensioneerd zullen worden. Cursussen worden regelmatig toegevoegd en gepensioneerd om de kwaliteit van onze collectie te waarborgen.
V. Wat zijn pre-class en post-class assessments?
A. Deze assessments zijn gemaakt om je te helpen je kennis van bepaalde onderwerpen die in onze door instructeurs gegeven cursussen worden behandeld, te meten. De pre-class assessment is beschikbaar voor personen die zich hebben geregistreerd voor een door instructeurs gegeven cursus, en deze kan al tot drie werkdagen voor de startdatum van de cursus worden gemaakt. De post-class assessment mag alleen worden voltooid als ook de pre-class assessment is gemaakt, en helpt om de vooruitgang te tonen die je hebt geboekt in het begrijpen van het cursusmateriaal. Deze assessments zijn volledig optioneel, hoewel we je aanmoedigen ze te gebruiken. Lees meer over de assessments hier.