Kan esri alstublieft stoppen met het verzenden van e-mailuitnodigingen en meldingen voor trainingscursussen die de gebruiker al heeft voltooid? De informatie staat in het transcript van elke gebruiker.<\/P>
Na het volgen van heel wat van esri's geweldige online trainingscursussen, is de overgrote meerderheid van de e-mails die ik ontvang waarin een cursus of MOOC wordt gepromoot waarin ik mogelijk geïnteresseerd ben, voor cursussen die ik al heb afgerond. Het is niet altijd meteen duidelijk dat dit het geval is, wat klikken en inloggen vereist om vervolgens te ontdekken dat er niets nieuws is. We zouden er allemaal beter aan doen als de e-mail helemaal niet werd verstuurd.<\/P>
Esri weet welke cursussen we allemaal hebben gevolgd. Sterker nog, ik ben er vrij zeker van dat ze deze informatie gebruiken om te bepalen welke cursusuitnodigingen ze ons sturen. Het lijkt me een eenvoudige controle om te zien of we een cursus al hebben gedaan voordat ze die aan ons voorstellen.<\/P>
Ik wil liever niet afzien van ALLE trainingsmails, omdat ik geïnteresseerd ben in het horen over nieuwe cursussen die ik nog niet heb voltooid.<\/P>