Ik heb de nieuwste HEC-GeoRAS (10.7) gedownload en geïnstalleerd van yellow.esri.com - \/archydro\/HecGeoRAS\/10.7\/<\/A>. Ik heb de geometriegegevens voorbereid in HEC_GeoRAS, de gegevens geëxporteerd naar HEC-RAS (5.07), het model uitgevoerd; alles werkte goed tot dit punt, maar toen ik probeerde het resultaat terug te brengen naar ArcGIS voor visualisatie, kreeg ik "Importeren van RAS-gegevens mislukt!" en "RAS-configuratie wordt niet ondersteund!." Ik heb wat gezocht en geprobeerd de decimale cijfers in de ruimtelijke referentie in het .xml-bestand te verwijderen zoals een bericht suggereerde, maar het werkte nog steeds niet, kreeg dezelfde foutmeldingen. Heeft iemand ideeën of een oplossing? Moet ik teruggaan naar een eerdere versie? Hartelijk dank voor uw hulp!<\/P>Wei<\/P><\/BODY><\/HTML>
Wei<\/P><\/BODY><\/HTML>
Okay, I figured out after reading some other posts. So you need to convert the .SDF file to .XML file. I was able to import successfully. However, I have another problem in computing the floodplain delineation using rasters.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.