<\/HEAD>
Mijn excuses als dit recentelijk elders is beantwoord, maar ik kan gewoon niets concreets vinden dat mij kan helpen. Bij mijn organisatie werken ik en een student-assistent aan een Story Map Journal. We hebben alleen het Public account. De student moest onverwacht vertrekken en haar e-mail wordt binnenkort door de organisatie gedeactiveerd. De student was degene die het skelet van onze kaart heeft gemaakt, afbeeldingen heeft toegevoegd en ik zou daarna de details verfijnen en het verhaal toevoegen. We zijn er echter niet in geslaagd om de eigenaar te wijzigen van de student naar mijzelf zodat ik verder kan werken aan het Story Map Journal. Ik ben lid van de groep maar kan niets bewerken. We kunnen niet achterhalen of er een alternatief is voor het feit dat ik helemaal opnieuw moet beginnen met een nieuwe Story Map. Ik kan inloggen met haar inloggegevens, maar maak me zorgen over wat er zal gebeuren (indien iets) zodra haar e-mailaccount hier wordt gedeactiveerd. Dank u!<\/P><\/BODY><\/HTML>