Hallo, ik weet niet zeker waar de beste plek is om deze vraag te plaatsen. Ik merkte dat er een paar Microsoft Dynamic vragen waren op het Sharepoint-bord.<\/P>
Ik ben systemen aan het upgraden voor een bedrijf dat luchtongediertebestrijding doet. Ze moeten al hun communicatie met landeigenaren documenteren voor hun klant, de lokale overheid. Sommige van de communicatie zijn massaberichten of e-mails om de landeigenaren te laten weten dat het weer vandaag goed is, zodat de operatie doorgaat. Dit bedrijf moet vervolgens al deze communicatie leveren/bewijs hiervan aan de lokale overheid die zij bedienen met deze operaties. <\/P>
Ik heb Field Maps en S123 opgezet waarbij communicatieregistraties worden gekoppeld aan perceelgegevens. Dat werkt goed voor unieke communicatieregistraties. Ze hebben gevraagd of ESRI samenwerkt met CRM-systemen zodat wanneer massamails of berichten worden verzonden, ze a) kunnen worden bijgewerkt als een nieuwe communicatierecord voor alle percelen in plaats van één voor één te kopiëren en plakken of b) is er een plugin vergelijkbaar met Salesforce waarbij je op een knop in de e-mail drukt en het zichzelf toevoegt als een nieuwe communicatierecord? <\/P>