<\/HEAD>
Ik zoek hulp bij het begrijpen hoe ik mijn openbaar vervoer reizen kan routeren via de GTFS-gegevens die ik heb geïmporteerd. <\/P>
<\/P>
Ik heb alle stappen in de User Guide doorlopen, evenals de online colleges. Echter, Network Analyst routeert mijn reizen alleen op mijn stratenbestand ("Streets_UseThisOne"). Wanneer ik probeer te routeren op TransitLines (wat het meest logisch lijkt bij het proberen te routeren van openbaar vervoer, ook al zijn dit slechts lijnen tussen haltes), geeft het mij een niet-doorwaadbare foutmelding. Het routeert correct op de Streets_UseThisOne-laag, maar dit is niet representatief voor waar mijn openbaar vervoer rijdt. <\/P>
<\/P>
Om mijn project verder toe te lichten: ik probeer historische GTFS-feeds te vergelijken met huidige GTFS-feeds. In wezen is het doel om te begrijpen hoe de reistijd in de loop der jaren is veranderd (d.w.z. OV-diensten tussen 1995 en 2005). Ik wil twee haltes kunnen nemen. Eén uit 1995 en één uit 2005 en zien hoe de reistijd is veranderd, hetzij door wegafsluitingen\/verbeteringen of door het OV-systeem dat zijn routes heeft gewijzigd. Voor zover ik begrijp, zouden deze tools mij hierbij moeten helpen, maar het lijkt erop dat ik niet de juiste resultaten kan verkrijgen. <\/P>
<\/P>
Mis ik iets? <\/P><\/BODY><\/HTML>